farsdag idag!<3

pappa du är mitt allt du är mitt liv,min ängel ord kan inte beskrivas hur obeskrlivligt älskad du är, du har alltid funnits vid min sida vid glada,arga,sorgsna tider. ord kan inte förklara hur mycket jag älskar dig du anledning till att jag står här utan dig skulle jag inte kunna leva ett liv utan dig är som ett liv utan luft o vatten så mycket behöver jag dig en hel bok skulle inte beskriva hur bra pappa du är kan skriva i åratal och fortfarande inte beskriva min kärlek till dig kan inte ens leva en sek utan dig utan att jag är orolig över vart du befinner dig . LÄMNA MIG ALLDRIG
JAG ÄLSKAR DIG PAPPA DU HAR ETT HJÄRTA AV DIAMANT SOM INTE ENS FINNER SIG PÅ JORDEN♥♥♥ GRATTTIIS PÅ FARSDAG♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0